Reklamacje

♡ Chcesz zareklamować produkt? Dobrze, przejdźmy przez ten proces sprawnie. Wspólnie znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. ♡

 

 Proces reklamacji:

  1. Napisz do nas wiadomość na adres kontakt@bajodesign.pl, opisz wadę oraz załącz zdjęcia.
  2. Jeśli poprosimy Cię o odesłanie produktu, pobierz formularz reklamacji [POBIERZ], wypełnij go i koniecznie dołącz do przesyłki.
  3. Paczkę prześlij na adres:

    BAJO DESIGN
    ul. Puławska 41 / 1
    02-508 Warszawa

    e-mail: kontakt@bajodesign.pl
    tel.: +48 698 712 017

 

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych. Jednak postaramy się, zrobić to jak najszybciej ♡

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl